آرایشی بهداشتی

بررسی مواد آرایشی بهداشتی

آرایشی بهداشتی

بررسی مواد آرایشی بهداشتی

فیس واش چیست و چه کاربردی دارد

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴ ب.ظ | Britannica briti | ۰ نظر

چه تفاوتی بین شستشوی صورت و پاک کننده پوست وجود دارد؟
 
آیا تا به حال در راهرو زیبایی گیر افتاده اید و تصمیم گرفته اید که بهترین محصول را برای شستن صورت خود استفاده کنید؟ در حالی که ، هر دو روش شستشوی صورت و پاک کننده های پوست می توانند از پوست شما در برابر آلودگی ناخواسته محافظت کنند و درخشش سالمی به شما بدهند ، اما گاهی اوقات ، یک محصول از محصول دیگر موثرتر خواهد بود. بسته به انتظارات زیبایی و نوع پوست شما ممکن است محصولی را بخواهید که در پاکسازی و پاک سازی خاک و باکتری های پوست شما تخصص داشته باشد ، یا در محصولی تسکین پیدا کنید که باعث تسکین پوست چرب یا خشک می شود. اما تفاوت بین شستشوی صورت و پاک کننده پوست دقیقاً چیست؟ و کدام محصول بهترین کارایی شما را خواهد داشت؟ متخصصان پوست در Short Hills Dermatology در رابطه با سلامت پوست شما بهترین علاقه را دارند.

مزایای استفاده از شستشوی صورت
شستشوی صورت یک درمان موثر و روزمره است که باعث شادابی پوست و از بین بردن چربی می شود. بسیاری از افراد از این محصول به عنوان جایگزین صابون استفاده می کنند زیرا مزایای بسیاری را برای پوست فراهم می کند که صابون نمی تواند. بیشتر شستشوی صورت مانند صابون کف می کند و حسی تمیز و تازه ایجاد می کند. شستشوی صورت بهتر از صابون عمل می کند زیرا تمایل به وزن کمتری دارد ، حاوی داروهای اضافی است که صابون ندارد و پوست شما را خشک نمی کند.

شستشوی صورت با کف باعث پاک شدن آلودگی و چربی پوست صورت می شود و از شکستگی جلوگیری می کند. به همین ترتیب ، شستشوی صورت مناسب ممکن است منافذ پوست شما را از بین ببرد ، به پوست اجازه می دهد نفس بکشد ، بنابراین تعداد لکه های صورت شما کاهش می یابد. بعلاوه ، می توانید با جلوگیری از برخی اشتباهات شستشوی صورت که بسیاری از افراد هنگام استفاده از شستشوی صورت مرتکب می شوند ، انتظار شفافیت پوست را داشته باشید. با انجام این کار می توانید فواید فوری برای سلامت و ظاهر پوست خود را ببینید و احساس کنید.

مزایای استفاده از پاک کننده های پوست
پاک کننده های پوست راه حل دیگری برای از بین بردن آلودگی ها و روغن ها هستند ، اما برای از بین بردن آرایش و سایر محصولات زیبایی موثرتر از شستشوی صورت هستند. بعضی از افراد حتی قبل از اینکه آرایش خود را صبح انجام دهند از پاک کننده های پوست استفاده می کنند تا روز را با پایه ای صاف و تمیز شروع کنند. بیشتر پاک کننده ها مانند شستشوی صورت قوام کف نیستند.

این دو محصول در کاربرد پاک سازی متفاوت هستند ، زیرا پاک کننده های پوست برای از بین بردن آنها نیازی به شستشوی کامل ندارند. پس از استفاده از پاک کننده پوست ، یک دستمال ساده با پارچه یا حوله کافی است. برخلاف بیشتر صابون ها و شستشوی بدن ، پاک کننده ها حاوی مواد تحریک کننده پوست مانند سدیم لوریل سولفات نیستند. علاوه بر این ، پاک کننده های پوست لطافت بیشتری روی پوست دارند و بهتر از شستشوی صورت مرطوب می شوند.

به گفته متخصصان پوست ، استفاده از پاک کننده های پوست بر اساس سبک زندگی شما متفاوت است. افرادی که مرتباً آرایش می کنند یا در این عناصر خارج می شوند ، تمایل دارند روزانه از پاک کننده پوست برای از بین بردن آلاینده ها و سایر تجمع هایی که در طول روز روی صورت شما جمع می شود استفاده کنند.

آیا می توانید از مواد شوینده صورت و پاک کننده پوست استفاده کنید؟
می توانید از شوینده های صورت و شوینده ها با هم استفاده کنید. اگر قصد استفاده از هر دو محصول را دارید ، مرتباً از شوینده صورت نسبت به پاک کننده استفاده کنید تا پوست شما احساس سلامتی ، رطوبت و شادابی کند. اگر پوست شما احساس خشکی می کند ، می توانید روال یا محصولات خود را تغییر داده یا تنظیم کنید. افرادی که به طور مکرر در معرض آلاینده های هوا قرار دارند باید ابتدا از پاک کننده استفاده کنند و پس از آن برای شستشوی صورت برای از بین بردن ذرات از پوست استفاده کنند. همچنین می توانید شب از لوسیون پاک کننده برای مرطوب سازی و آبرسانی به صورت خود استفاده کنید و آن را از آلودگی پاک کنید.

انتخاب بهترین موارد برای پوست شما
استفاده از محصولات جدید مراقبت از پوست در رژیم روزانه زیبایی شما یک روند است. با این حال ، افراد باید روی پوست خود سرمایه گذاری کنند و با استفاده از راه حل های مختلف ، پوست سالم و درخشان شما را نشان دهند. برای یادگیری اینکه کدام محصول بهترین است یا سلامت کلی پوست شما (شستشوی صورت یا پاک کننده های پوست) امروز با یک متخصص پوست برتر در نزدیکی خود تماس بگیرید.

 

لینک مطلب:https://is.gd/pfYytA

  • Britannica briti

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی