آرایشی بهداشتی

بررسی مواد آرایشی بهداشتی

آرایشی بهداشتی

بررسی مواد آرایشی بهداشتی

روش هایی برای از بین بردن استرس

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۱۹ ب.ظ | Britannica briti | ۰ نظر

تمرین مدیریت زمان:

اولویت بندی توانایی های مدیریت زمان به شما این امکان را می دهد که عوامل استرس زایی را که تجربه می کنید را به حداقل برسانید و مدیریت بهتری برای اجتناب از آنها پیدا کنید. زمانی که قادر به کامل کردن همه چیز خود هستید، بدون استرس یا فراموش کردن، در تمام زندگی تان احساس راحتی می کنید.

در صورت نیاز به موسیقی گوش دهید:

پیدا کردن یک درمانگر موسیقی تنها راه تسکین استرس نیست. ایجاد یک پلی لیست برای حالات مختلف می تواند به شما کمک کند. یک مخلوط خوش بین برای زمانی که به انرژی بیشتری نیاز دارید، تهیه کنید که می تواند به شما کمک کند استرس خود را رها کنید و حالتان بهتر شود.

رژیم غذایی متعادل داشته باشید:

یک رژیم غذایی ضعیف می تواند واکنش پذیری بیشتری را به سمت استرس به ارمغان بیاورد. رژیم غذایی سالم می تواند حال فیزیکی و عاطفی بهتری را به همراه داشته باشد. برخی غذاها و وعده های ساده را پیدا کنید تا به شما کمک کنند.

 

مهارت های ارتباطی شجاعانه و جسورانه را یاد بگیرید:

روابط می تواند به شدت استرس زا باشند. دانستن این که چگونه روابط خود را از طریق ارتباط موثر حفظ کنید، یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در زمان و انرژی برای رهایی از استرس است.

از آروماتراپی لذت ببرید:

آروماتراپی مزایای واقعی برای تسکین استرس دارد - می تواند به شما کمک کند انرژی داشته باشید، آرام تر، و یا شادتر شوید.

کاهش مصرف کافئین:

مصرف کافئین خیلی دیر در روز می تواند بر کیفیت خواب تاثیر و بر سطح استرس تاثیر بگذارد. مصرف بیش از حد کافیین باعث می شود که شما از نظر احساسی نسبت به استرس واکنش احساسی بیشتری داشته باشید.

 

گریه نکنید:

داشتن یک پروژه پر استرس یا کار فشرده می تواند استرس را افزایش دهد. یاد بگیرید که چگونه با تعویق اندازی می توانید به خودتان یاد دهید کاری را که نیاز دارید انجام دهید، بدون این که استرس اضافی برای رسیدن به یک ضرب العجل اضافه شود.

گوش دادن به موسیقی و خانه تمیز کردن:

این جالب تر از آن است که به نظر می رسد. موسیقی می تواند روحیه شما را بالا ببرد و انرژی تان را تقویت کند، فعالیت فیزیکی تمیز کردن می تواند شما را با مزایای اضافی تامین کند، و شما با یک محیط آرام تر و آرام تر تنها خواهید ماند.

چای سبز بنوشید:

نشستن و نوشیدن یک لیوان چای سبز و برنامه ریزی برای روز پیش رو، یا فکر کردن به روز گذشته می تواند با یک استراحت خوب و کافی، به آرامش شما کمک کند. شما فواید سلامتی چای سبز را نیز تجربه خواهید کرد.

 

ماهی های آکواریوم را تماشا کنید:

حتی اگر شما فقط یک ماهی را تماشا کنید که دور یک کاسه شنا می کند، می تواند کمک کند تا آرام شوید، روی چیزی غیر از عامل استرس زا خود تمرکز کنید، و برای چند دقیقه آرام بگیرید.

با یک دوست راه بروید:

حمایت اجتماعی یکی از موثرترین مسکن ها است. وقت صرف کردن برای پرورش روابط خود زمانی که استرس دارید، می تواند برای حال شما و دوستانتان خوب باشد.

خواندن همراه با موسیقی:

موسیقی توانایی رها کردن استرس را به چند روش دارد و با خواندن یک آهنگ می توانید یک تجربه همه جانبه داشته باشید. علاوه بر این، خواندن می تواند احساس خاصی از تسکین استرس را به همراه داشته باشد.

 

اسپا خانگی:

تجربه آب گرم در منزل می تواند بسیار آرامش بخش باشد. داشتن یک حمام با کمی صداهای آرامش بخش می تواند باعث شود که شما احساس خوب و راحتی بکنید. استفاده از آروماتراپی نادرست و نامناسب می تواند استرس را افزایش دهد.

کاهش برخی از تعهدات:

داشتن یک زندگی کامل عالی است، اما وقتی خسته و درمانده هستید، احتمالاً از همه چیز کم تر لذت می برید. گاهی اوقات کم کردن برخی از تعهدات یا حداقل فعالیت های لازم می تواند برای سطوح استرس شما شگفتی ایجاد کند.

انجام مدیتیشن برای 5 دقیقه:

یکی از دلایلی که برخی افراد مدیتیشن انجام نمی دهند، این است که آن ها برای یک جلسه روزانه 20 دقیقه ای وقت ندارند. تقریباً همه ما می توانیم در پنج دقیقه مراقبه کنیم، مهم نیست که چقدر سرمان شلوغ است، باید این کار را انجام دهیم.

با سگ خود راه بروید:

بیرون رفتن زیر نور خورشید (یا باران، یا هرچه که هست) به همراه سگتان می تواند باعث ورزش شما شود و همچنین زمان برقراری اتصالی را که شایسته آن هستید به شما بدهد و می توانید استرس خود را در این فرآیند کاهش دهید.

تمرین های تنفسی:

این مسکن عالی است، زیرا شما می توانید از آن ها در هر جایی و هم محل کارتان استفاده کنید.

خوردن شکلات:

مقادیر زیاد شکلات می تواند باعث ناراحتی و پشیمانی شود. اما مقادیر کمی از چیزهای خوب می تواند طعم فوق العاده ای به شما بدهد، پس این کار را انجام دهید. مخصوصا شکلات تیره و تلخ که مزایای زیادی را به همراه دارد!

 

 

شورت لینک: https://b2n.ir/e31364

  • Britannica briti

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی